אלי גידור
אלי גידור (נולד בפברואר 1958), מומחה לקמעונאות וסחר. מרצה במסלול האקדמי – המכללה למנהל – ערוצי שיווק וקמעונאות וחבר באיגוד הישראלי לשיווק, חבר הנהלה ויו"ר ועדת השיווק (3 קדנציות). אלי גידור הינו יועץ לחברות בתחומי הקמעונאות, רשתות וספקים ומהווה מנטור ויועץ ניהולי ושיווקי לחברות, יבואנים ויצרנים.
במסגרת תפקידיו בין 2013-2015 כיהן אלי גידור כמנכ"ל הום סנטר, רשת "עשה-זאת-בעצמך" הגדולה בישראל, עם 48 סניפים.
בין השנים 2004-2013 שימש משנה בכיר למנכ"ל שופרסל בע"מ, רשת השיווק הגדולה ביותר בישראל עם 278 חנויות תחת 5 פורמטים שונים.
אלי גידור שימש מנכ"ל אומני מותגי מזון בין השנים 2001 ל-2003. אומני מותגי מזון הינה זכיין (מסטר) של "דומינו'ס פיצה" בישראל, בעלת 26 סניפי "דומינו'ס פיצה", בעלת רשת "פאלפלים", גלידות "הגן דאז" (שנמכרה לפילסברי) ובעלת מרכז לוגיסטי ומרכז הזמנות ארצי.
קודם לכן שיש נשיא ומנכ"ל צאג תעשיות בע"מ (2000-2001) . צאג הינה יצרן מס' 1 בעולם של ארגזי כלים מפלסטיק ותחנות עבודה
בין השנים 1997 ל-2000 שימש אלי גידור כמנכ"ל רשת 7-2000 אייס ישראל ACEשהגיעה ל-24 סניפים בתקופתו וקודם לכם שימש כסמנכ"ל שיווק, מכירות וקשרי חו"ל בחברת ישראכרט.
בין השנים 1989 ל-1995 הוביל אלי גידור מספר חברות להצלחות עסקיות מרשימות כשכיהן כסמנכ"ל סחר ושיווק בשקם, וכמנכ"ל רשת חניות דינמיק וכמנהל חטיבת השיווק במשביר לצרכן.
Harvard University, Boston, AMP
MBA Hofstra University, Long Island, N.Y,
שנקר, רמת-גן, תעשייה וניהול, B.Tech