אריה גולדין: טיפים לקידום אתר בגוגל
אריה גולדין, מומחה לשיווק, פרסום וקידום אתרים מסביר על שיטות מובילות לקידום אתר בגוגל. לדבריו, בין אם אתה מתחיל או שכבר יש לך אתר אינטרנט, ישנן דרכים רבות לקדם אותו. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא דרך פופולרית ליצירת תנועה.
שיטות אחרות כוללות בלוגים, שיווק תוכן ומדיה חברתית. כאן אריה גולדין. בכתבה זו ריכזתי טיפים חשובים שיעזרו לקדם את האתר שלך בגוגל! הם יעזרו לך להצמיח את העסק שלך, לשפר את SEO שלך ולהגדיל את המכירות.
בעולם המובייל הראשון, חיוני לוודא שהאתר שלך מתפקד היטב ונראה נהדר במסכים קטנים יותר. אם לא תעשה זאת, זה עלול להזיק לעסק שלך, ואף עלול לגרום למנועי החיפוש להעניש את האתר שלך.
למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לנייד. כדי להתחיל, מומלץ לבדוק אם האתר שלכם מותאם לנייד או לא באמצעות מבחן ההתאמה לניידים החינמי של גוגל. לאחר שתעשה זאת, תוכל להתחיל לבצע שיפורים שיעזרו למבקרים בנייד שלך ליהנות מחוויה טובה יותר.
ההיבט החשוב ביותר של אופטימיזציה לנייד הוא מהירות הדף. המשמעות היא שדפים צריכים להיטען במהירות וללא פיגור הן במכשירים שולחניים והן במכשירים ניידים. אתה יכול לעשות זאת על ידי הפחתת משקל הדף שלך על ידי אופטימיזציה של תמונות, דחיסת טקסט (GZIP) ושילוב/הקטנת קבצי ה-JS שלך עם כלים כגון WP Rocket.
אתה יכול גם להשתמש במטמון כדי לאחסן חלק מהתוכן שלך, מה שיחסוך זמן למשתמשים בחיבורים איטיים יותר או במכשירים ניידים. עם זאת, עליך להימנע מפתרון מטמון שיש בו יותר מדי מחוונים, אנימציות או טעינות מוקדמות מכיוון שהדבר עלול להאט את האתר שלך ולהשפיע לרעה על נראות SEO ושיעורי ההמרה שלך.
מרכיב חיוני נוסף באופטימיזציה לנייד הוא עיצוב. עליך לשמור על הפריסה של האתר לנייד שלך פשוט. כדאי להימנע מעיצובים מורכבים ומבלבלים, מכיוון שהם עלולים להיות קשים לשימוש במכשירים ניידים.
בנוסף, עליך לנסות למזער את כמות העומס העודף באתר שלך. ניתן לעשות זאת על ידי הסרת כל גרפיקה ווידג’טים מיותרים, כמו גם צמצום מספר הכפתורים ואלמנטים אחרים באתר שלך.
לאחר שתבצע אופטימיזציה לאתר שלך, תוכל להשתמש בניתוח כדי לראות אם הוא מתאים לעסק שלך. אם אתה מבחין בשיעור נטישה גבוה או זמן שהייה נמוך באתר שלך, כנראה שהגיע הזמן לעצב מחדש את האתר שלך.
אתה יכול גם לנסות לבקש מהלקוחות שלך לתת לך משוב על האתר שלך בטלפונים ובטאבלטים שלהם. זוהי דרך מצוינת לראות מה עובד ומה לא. המשוב שתקבל מהלקוחות שלך יעזור לך ליצור אתר שהמשתמשים שלך אוהבים וישפר את הדירוג שלך בגוגל.
יצירת דף של Google לעסק שלי (GMB) היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק שלך בחיפושים מקומיים. זהו כלי חינמי וקל לשימוש שנותן לך הזדמנות להציג את העסק שלך בפני לקוחות פוטנציאליים. אתה יכול גם להשתמש ברישום GMB כדרך לאסוף ביקורות של לקוחות, שהן אחד מאותות הדירוג החשובים ביותר.
הצעד הראשון לתביעה ואופטימיזציה של GMB שלך הוא למלא את המידע הנדרש ולהעלות תמונות של העסק שלך. אתה יכול גם להוסיף וידאו ומדיה אחרת כדי לשפר את הפרופיל שלך.
צור תיאור עבור דף GMB שלך המספק מידע על העסק ועל המוצרים או השירותים שלך. חיוני לכתוב תיאור אינפורמטיבי, מרתק ומדויק עבור העסק שלך כדי שיבלוט בתוצאות החיפוש.
עליך לכלול גם כתובת ומספר טלפון של העסק בתיאור שלך. זהו פיסת מידע חיונית עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש, שכן היא עוזרת לך להתבלט בחיפושים מקומיים ומשפרת את הנראות של העסק שלך במפות Google.
לאחר שמילאת את פרופיל GMB, הקפד לבדוק את הדיוק של הרישום ולעדכן אותו לפי הצורך. זה יכול לכלול הוספת תמונות חדשות, עדכון פרטי הקשר שלך, שינוי שעות הפתיחה שלך ועוד.
אם אתה רוצה לראות איך העסק שלך מתגלה, אתה יכול להשתמש ב-Google Insights כדי לעקוב אחר דף Google לעסק שלי. זה מאפשר לך לדעת אילו ממילות המפתח שלך מביאות הכי הרבה תנועה ומה אנשים מחפשים כשהם מוצאים את העסק שלך.
תכונה מועילה נוספת של Google לעסק שלי היא היכולת להגיב לביקורות שמתפרסמות על ידי משתמשים. על ידי תגובה לביקורות, תוכל להפוך את חווית המשתמש לחיובית ולהגדיל את המוניטין שלך כעסק אמין.
לבסוף, תוכל להטמיע את הרישומים שלך ב-Google לעסק שלי באתר האינטרנט שלך, מה שיעזור לך להשיג יותר לקוחות ממנוע החיפוש של Google. זה שימושי במיוחד לעסקים מקומיים שאין להם אתר אינטרנט.
אתה יכול גם להשתמש ב-GMB כדי לשתף תוכן על העסק שלך בפלטפורמות מדיה חברתית, כגון פייסבוק וטוויטר. זו יכולה להיות דרך מצוינת לשתף חדשות על העסק שלך ולעודד את הלקוחות הנוכחיים והעתידיים שלך לפעול.
אתה רוצה לוודא שאנשים יוכלו למצוא את העסק שלך כשהם מחפשים את המוצרים והשירותים שלך באזור המקומי. זו הסיבה שאתה צריך לבצע אופטימיזציה של הרישומים המקומיים שלך לקידום אתרים.
אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות הוא ליצור פרופיל של Google לעסק שלי. זוהי תכונה חינמית המאפשרת לך לנהל את העסק שלך באינטרנט בכל הפלטפורמות השונות של Google, כולל מפות Google.
יצירת פרופיל עסקי חיונית לאופטימיזציה של חיפוש מקומי מכיוון שהיא עוזרת לעסק שלך לדרג בחבילת המפות ולהופיע בפאנל הידע של גוגל בדפי תוצאות החיפוש. זה גם מאפשר לך לעקוב אחר הדירוג המקומי שלך ולהגיב במהירות אם הדירוג שלך יורד.
לאחר שהגדרת את פרופיל GMB שלך, חשוב לשמור אותו מעודכן ומדויק. נתונים סטטיסטיים מראים ש-80% מהצרכנים מאבדים אמון במותגים עם מידע רישום לא מדויק, וזה עלול לפגוע ביכולת של פרופיל העסק שלך בגוגל לדרג עבור חיפושים רלוונטיים.
הוסף מספר טלפון לדף GMB שלך כדי להקל על המחפשים להתקשר אליך. כמעט 82% מהקונים בסמארטפונים משתמשים בטלפונים שלהם לחיפוש מקומי, כך שמספר טלפון ליצירת קשר ידידותי לנייד הוא חיוני לעסק שלך.
תוכל גם ליצור קטגוריית מיקום כדי לאפשר למחפשים לדעת יותר על הכתובת הפיזית של העסק שלך. מלא את החלק הזה בכתובת המדויקת שלך ובמידע חשוב אחר, כגון שעות הפתיחה שלך.
הוספת תמונות שנוצרו על ידי משתמשים של חזית החנות שלך היא דרך נוספת לגרום לפרופיל GMB שלך להרגיש כאילו הוא חלק מהקהילה. עודדו את הלקוחות שלכם לשתף תמונות שלהם בחנות שלכם, ותראו שיש לזה השפעה אמיתית על דירוג החיפוש המקומי שלכם.
הרישום שלך ב-GMB הוא משאב רב ערך עבור העסק שלך, אז כדאי להקדיש את הזמן כדי למלא אותו ולהפוך אותו למלא ככל האפשר. זה יעזור לך למצוא בחיפוש וליצור עסקים חדשים, שכן זה ייתן לעסק שלך יתרון מקומי על פני המתחרים שלך.
זו גם דרך מצוינת לבנות אמינות ולרכוש את אמון הלקוחות שלך. קבלת ביקורות חיוביות מלקוחות מרוצים היא חלק גדול מהצלחת SEO, ומומלץ להפעיל ניתוח חיפוש מקומי קבוע כדי להבין את חווית הלקוח שלך וכיצד הדף שלך בגוגל לעסק שלי מתפקד בחיפוש מקומי.
בצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש מקומי
אופטימיזציה של מנוע חיפוש מקומי (SEO) היא דרך מצוינת להציג את האתר שלך בפני לקוחות שמחפשים מוצרים או שירותים שאתה מציע באופן מקומי. זה יכול לעזור לך להגדיל את התנועה, הפניות והמרות עבור העסק שלך.
בין אם אתה חברה גדולה או עסק קטן, אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש מקומי יכולה להיות דרך יעילה להגדיל את התנועה והמכירות. אם יש לך עסק אמיתי, חשוב במיוחד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לנייד כדי להבטיח שלקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא אותך.
קידום אתרים יכול להיות תהליך מורכב ויכול לקחת זמן ליישם ביעילות. למרבה המזל, ישנם שלבים רבים שתוכל לנקוט כדי לייעל את האתר שלך לחיפוש מקומי ולקדם את העסק שלך בגוגל.
עוד טיפים של אריה גולדין: ודא שכתובת האתר, תגי הכותרת, הכותרות והמטא-תיאורים שלך משלבים מילות מפתח בנפח גבוה הרלוונטיות למיקום שבו אתה משרת לקוחות. בנוסף, שקול להדגיש סיפורי הצלחה של לקוחות ותיאורי מקרה כדי להגביר את מאמצי ה-SEO המקומיים שלך.
אם אתה מנהל עסק שיש לו מספר מיקומים, עליך ליצור דפי נחיתה נפרדים לכל מיקום. אלה צריכים להכיל תיאורי חנויות ייחודיים, מידע על חניה/תחבורה ציבורית, מבצעים ועדויות מלקוחות מרוצים.
אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש הוא חיוני לקידום אתרים. זה גם חיוני לשמור על מהירות האתר שלך כדי למנוע מהמבקרים להיות מתוסכלים.
כלי יעיל נוסף לחיפוש מקומי הוא ציטוטים. ציטוטים הם אזכורים מקוונים של השם, הכתובת ומספר הטלפון שלך (NAP) ש-Google בוחנת כאשר מדרגת אותך בתוצאות החיפוש המקומיות.
כאשר לקוח פוטנציאלי מקליד שאילתת חיפוש בגוגל, העסק שלך יופיע בתוצאות החיפוש המקומיות אם יש לך נוכחות חזקה באתרי ציטוט מרכזיים כגון GMB, Bing Maps, Yelp ו-Facebook. כשאתה מנהל את הציטוטים שלך, אתה מקדם אמון ברישומים מקוונים אלה ומגדיל את הסיכוי שלך להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש המקומיות.
לפי Moz, אותות קישור הם בין הגורמים החשובים ביותר שמשפיעים על הדירוג שלך בתוצאות החבילה המקומית או בתוצאות האורגניות המקומיות. עם זאת, קישורים אלו צריכים להגיע מאתרי רשות הרלוונטיים למיקום היעד.